Dark Clan Forum

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
  Show Posts
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7
41  Unreal Tournament 3 / Joining _Dark_ Clan / Re: Klepacz on: Tue 16.11.2010 23:01:38
Hello! How are you?
42  Guests Area / Videos / Re: lucky hearts ut3 vid !!! on: Tue 09.11.2010 12:28:22
Hahahahahha!!!!!!!! Sorry Terrorists but its fucking great hahaha!!! LOOOL LOOOL
43  Unreal Tournament 3 / Clan Matches - unofficial / Re: Bk.Rt [2] vs Dark [7], 04 July 2010 on: Wed 07.07.2010 19:24:43
Nice games friends, im working alot atm so im not rly active atm.. More time in winter..
44  Guests Area / Videos / Re: Headshot-Ultrakill :>:>:> on: Thu 13.05.2010 19:34:15
nice to see you playin again! I can see your matches raising above mine again  msn012.gif
45  Unreal Tournament 3 / Clan Matches / Re: Arrange clan wars against Dark! on: Wed 24.03.2010 15:55:23
haha how do you know =)?
46  Unreal Tournament 3 / Clan Matches / Re: Arrange clan wars against Dark! on: Wed 24.03.2010 08:33:49
Hello people! I havent played ut for about 1-2 mounths or so, i met a nice girl + working 12h a day so very little free time. But ill be there when i get the time  Smiley


BUT you said i was there spectating? LOL its this funny guy who nicking my name, some letter is changed but u cant see it... WHO ARE YOU Huh? xxxlaugh.gif


Regards L1ghtmyf1re <--- at least the old one  Crazysmile1
47  Guests Area / Videos / Re: UT3 VCTF Clanbase - ST2 vs Black Knights on Necropolis on: Thu 11.02.2010 21:40:06
EPIC Viper taxi!!!
48  Unreal Tournament 3 / Say hi here! / Re: Say 'hi' here! on: Sat 06.02.2010 13:25:38
Welcome L1ghtmyf1re!  msn012.gif xxxlaugh.gif

Ohh how kind of you, Hi vegas!
49  Unreal Tournament 3 / Say hi here! / Re: Say 'hi' here! on: Sat 06.02.2010 12:45:22
Thats a fail foxxy! Bommer is old. You should say hi and welcome to our fellow Flakvader!
50  Unreal Tournament 3 / Dark Clan & Unreal Tournament 3 / Re: A funny new guy LOL "_Dark_Lightmyfire" on: Tue 02.02.2010 17:35:14
Thats what you say anyways :D Haha just kidding, he was kind of friendly so it wasnt you  xxxlaugh.gif
51  Unreal Tournament 3 / Dark Clan & Unreal Tournament 3 / Re: A funny new guy LOL "_Dark_Lightmyfire" on: Tue 02.02.2010 16:40:27
To tell the truth i thought it was pretty funny  xxxlaugh.gif
52  Unreal Tournament 3 / Dark Clan & Unreal Tournament 3 / Re: A funny new guy LOL "_Dark_Lightmyfire" on: Mon 01.02.2010 22:38:27
Mayb it was v3l0 (v310) thats my best guess so far i think, i thought splitter or bloody but didn't talk like them.

3 games played 3.6 kpd, way to much rockets and flak to be v310...
53  Unreal Tournament 3 / Dark Clan & Unreal Tournament 3 / A funny new guy LOL "_Dark_Lightmyfire" on: Mon 01.02.2010 21:47:27
Haha i was playing a pretty bad necropolis match, like 8 ppl playing. Suddenly _Dark_Lightmyfire joins, not me L1ghtmyf1re. So there was 2 lightmyfires playing.. Haha pretty funny who was this? He made massacre playing necropolis so pretty skilled, even tho i had 100 points and after me in team had around 15..

Regards L1ghtmyf1re with 1 (ones) hehe pretty funny

Even funnier is that my name on this forum is Lightmyfire with iiiiii not 1111 hehe
54  Unreal Tournament 3 / Dark Clan & Unreal Tournament 3 / Re: Jo1t vCTF server, MTV on: Fri 29.01.2010 16:30:38
Wow looks like a great game!!

Edit: Anyone know who Pureslut is?? He talks alot of shit about dark clan, i joined a server just when they had a discussion about us. And his words werent direcly nice...

Edit no2: Again looks like a sick game!
55  Unreal Tournament 3 / Joining _Dark_ Clan / Re: DeadlySev on: Thu 28.01.2010 18:07:18
Welcome as "light dark", deadlysev.  msn012.gif

btw: Do you know, what Severin means? Severus (lat.) = Serious (engl.) = (der) Ernste/Strenge (dt.)

Hmm, explain this! http://www.severin.de/  xxxlaugh.gif

greetz foxy

No sugar, with sweetener!
56  Unreal Tournament 3 / Joining _Dark_ Clan / Re: DeadlySev on: Tue 26.01.2010 23:08:54
Which is very popular  Roll Eyes

Indeed :)
57  Unreal Tournament 3 / Joining _Dark_ Clan / Re: DeadlySev on: Tue 26.01.2010 22:34:58
For your notice there is a dark only thread about this dealysev player  tongue
58  Guests Area / Hardware / Re: Hardware on: Tue 26.01.2010 20:54:00
I got that PC 350, its by far the best ive tryed!
59  Guests Area / Hardware / Re: Controls and Input HW on: Tue 26.01.2010 01:17:39
I really really hate wireless things.
60  Unreal Tournament 3 / Dark Clan & Unreal Tournament 3 / Re: Problem with a hammerjump on sandstorm. on: Mon 25.01.2010 20:07:47
wow
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
© 2008-2016 | design by radarfox | webmaster VegasKill