Dark Clan Forum

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 86   Go Down
Print
Author Topic: Jokes, funny pictures, put all this stuff here!  (Read 120146 times)
Proexxkill
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 66



« Reply #1160 on: Tue 04.01.2011 10:10:19 »

Russian celebrating new year:D

Axwell{VS}
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #1161 on: Tue 04.01.2011 11:35:16 »

Russian celebrating new year:D



ahhahahahahaha  xxxlaugh.gif xxxlaugh.gif xxxlaugh.gif i think it is their style  msn011.gif

Think you are nooB ... ?
VegasKill
Administrator
*
Offline Offline

Posts: 3869



« Reply #1162 on: Tue 04.01.2011 13:09:59 »

Water is a perfect pressure conductor... gj *soldier, that's what I call 'burning ambition'.


Mess with the best, die like the rest
Axwell{VS}
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #1163 on: Tue 04.01.2011 13:39:09 »

Water is a perfect pressure conductor... gj *soldier, that's what I call 'burning ambition'.


he showed that he is a real soldier  afrodd.gif Grin xxxlaugh.gif

Think you are nooB ... ?
Atomrolf
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 176



« Reply #1164 on: Wed 05.01.2011 15:18:12 »

Wojci
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 644



« Reply #1165 on: Wed 05.01.2011 16:15:09 »

omg this is awesome!!!! haha.gif
Mordsspass
Dark Clan Leader
*
Offline Offline

Posts: 609



« Reply #1166 on: Wed 05.01.2011 20:03:35 »





Bloody.Bender
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 3498



« Reply #1167 on: Wed 05.01.2011 20:10:29 »

I don't get the 2nd pic.

Let them say I walked with giants. Men rise and fall like the winter wheat, but these names never die. Let them say I lived in the time of Narcisuss, sculptor of physiques. Let them say I lived in the time of Zyzz.
Mordsspass
Dark Clan Leader
*
Offline Offline

Posts: 609



« Reply #1168 on: Wed 05.01.2011 20:13:14 »

I don't get the 2nd pic.
http://yosayword.wordpress.com/2008/08/09/man%E2%80%99s-penis-gets-stuck-in-metal-bench/
« Last Edit: Wed 05.01.2011 20:19:20 by Mordsspass »
DeadlySev
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 1113



« Reply #1169 on: Wed 05.01.2011 23:36:01 »

OH LOL!

I have chosen _darkness_ to be my guide
War is in my heart, death is by my side
Axwell{VS}
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #1170 on: Wed 05.01.2011 23:42:44 »

xD pictures you found Mordsspass  msn008.gif xxxlaugh.gif Crazysmile1

Think you are nooB ... ?
Axwell{VS}
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #1171 on: Wed 05.01.2011 23:46:45 »



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
« Last Edit: Wed 05.01.2011 23:50:32 by Axwell{VS} »

Think you are nooB ... ?
Mordsspass
Dark Clan Leader
*
Offline Offline

Posts: 609



« Reply #1172 on: Thu 06.01.2011 03:24:18 »

homeless guy with a special voice:

Axwell{VS}
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #1173 on: Thu 06.01.2011 07:46:24 »

he have a great and nice voice  afrodd.gif

Think you are nooB ... ?
VegasKill
Administrator
*
Offline Offline

Posts: 3869



« Reply #1174 on: Thu 06.01.2011 13:46:32 »

homeless guy with a special voice:


And with this video he made it. It was listed among the world wide most viewed in the recent days, and the guy has already some job offers (mtv, nfl-football, cbs tv)
and a new hair cut... >>link to 20min.ch

Mess with the best, die like the rest
Axwell{VS}
Doublekill Member
**
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #1175 on: Thu 06.01.2011 15:41:46 »

wow it is was a real chance for him and he used it, i am happy for him  embarrassed

Think you are nooB ... ?
aka_sova
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 3162



« Reply #1176 on: Fri 07.01.2011 16:34:37 »


     <=== click!
aka_sova
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 3162



« Reply #1177 on: Fri 07.01.2011 16:47:24 »

Fuck! And i though i'm good in tetris....


     <=== click!
Xirios
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 318



« Reply #1178 on: Sun 09.01.2011 18:44:59 »

T-shirt messages: http://www.funatiq.com/simply-funny/funniest-t-shirt-messages-in-human-history/




Waiting for UT4 full version...
Klep
Dark Clan Member
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #1179 on: Mon 10.01.2011 16:15:38 »

OMG, this Japanese guy is amazing! Reaction time WTF?
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 86   Go Up
Print
 
Jump to:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
© 2008-2016 | design by radarfox | webmaster VegasKill